Miért nem farmotoros?

Mi hiányzik az új Porsche Panamerából? A kérdés természetesen költői, csupán a Motor Trend egyik szerkesztője játszott el a gondolattal, hogy miért nem farmotoros mint a 911.

Szeretjük a MotorTrend videóit, hiszen mindig látványos felvételekkel mutatják be a Porsche termékeit, olykor elmés humorral fűszerezve a tesztjeiket. Most sincs ez másként! Nem akarunk spojlerezni, de azért felhívjuk a figyelmet, hogy érdemes végignézni a videót, mert a végén jön a csattanó. Persze addig rengeteg infót és élménybeszámolót kapunk a Panamera Turbo Executive modellről, tehát a hosszabb tengelytávú változatról. Kiderül többek között az is, hogy a Panamera második generációjának fejlesztése mindjárt az előd bemutatójának másnapján elkezdődött. Külön dicséretet kap a teszt során a limuzin fordulékonysága, amelyhez a hátsókerék-kormányzás is hozzájárul. Ennek is köszönhetően hasonlítja a tesztelő az igazi sportautókhoz a vezetési élményt. Márpedig nem sok olyan autó létezik, amely egyszerre nyújt sportautós vezetési élményt és egy egész családnak elegendő utas- és poggyászteret. A hosszabb változat sofőrös limuzinként is beválik, ám szerintünk nem létezik ember, aki kibírja hátul anélkül, hogy a vezetőülésbe ne kéredzkedne!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.