Szűretlen szenvedély

Szokatlan, hogy egy új autót mutat be a Petrolicious. Mit keres most náluk a legújabb Porsche 911 Carrera T modell?


Újrafogalmazta az egyszerű sportosság fogalmát a Porsche 911 T, amikor 1968-ban bemutatták. Vagy inkább mondjuk úgy, hogy finomított a puritánság fogalmán? Attól, hogy valami puritán még lehet igényes, és erre tökéletes példa az új modell is. Ami nem feltétlenül szükséges, az nincs az autóban, ahogy azt korábban már megírtuk. Ennek ellenére a kor legszínvonalasabb technikáját nyújtja, ráadásul nem belépő modell, mint hajdanán. Az utastérben minőségi anyagokkal és kidolgozással biztosítja a luxus érzetét, miközben könnyebb, mint a testvérei és a vezetés színtiszta örömére koncentrál. A Petrolicius persze nem távolodott el a klasszikus sportautóktól. A kaliforniai székhelyű, veterán Porsche sportautókat restauráló műhely, a CPR Classic bemutatásán keresztül jutnak el az új 911 Carrera T kipróbálásáig. Jó ötlet ez a fajta dramaturgia, hiszen ki más lehetne a legmegfelelőbb alany az autó bemutatására, ha nem a mesteremberek, akik évtizedek óta a Porsche sportautóit vezetik és az elhanyagolt járművekbe új életet lehelnek. Egyszerűen magával ragadó látvány, ahogyan aprólékos munkával új állapotúvá varázsolják a régi, leharcolt járműveket. Először Brian Doherty mesél a filozófiájukról, amely szerint nem tuningolnak, nem változtatnak az autókon. Szerinte a Porsche mérnökeinél úgysem tudnak jobb munkát végezni. Ezért inkább arra helyezik a hangsúlyt, hogy a műhelyükből a lehetőségekhez mérten „leggyáribb” sportautók guruljanak ki. Ezután a fia, Dylan Doherty mesél tovább, elárulva, hogy az 1970-es években alapította a céget az édesapja és az ő testvérei. Azóta a vállalkozás csak 356-os, léghűtéses 911 és 912 modellekkel foglalkozik. Ezért is nagyon érdekes, hogy mit szólnak a legújabb Porsche 911 Carrera T sportautóhoz!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.