Középen a legjobb

Nem véletlenül zengenek ódákat a középmotoros járművekről, akik már vezették őket. A Porsche palettáján már többször felbukkantak ilyen járművek és jelenleg is van ilyen felépítésű autó, a 718 típuscsalád képében. Mostani bejegyzésünkben áttekintjük a múltat, felidézzük a legjobb középmotoros Porsche sportautókat. 

Bővebben

Senki többet harmadszor?

P904_5

Némi keresgéléssel igazi ritkaságokra lehet bukkanni a Porsche történelméből, amiknek persze borsos az áruk, ám birtoklásukkal nem szimplán egy autót, hanem az autóipar esetleg az autósport történelmének egy szeletét is a garázsában tudhatja a kiváló ízléssel megáldott tulaj. Bővebben

Ferdinand Alexander „Butzi” Porsche

Elképzelhetetlen lenne a ma ismert sportkocsigyártó Ferdinand Porsche mérnöki zsenialitása nélkül, illetve fiára, unokáira hagyott öröksége híján. Előző történetünk – Ferry Porsche és a 356 diadalmenete – szintén fontos mérföldkő, hiszen a háború után a Porsche elhagyta az ausztriai fűrészmalmot és berendezkedett mai, stuttgarti főhadiszállásán. Ferry létrehozta azt az alapot, amelyre fia építhetett. Ezzel Ferdinándokról szóló esti meséinkben elérkeztünk a talán legfontosabb fejezethez, hiszen ezen az estén a legendássá vált 911 sorozatról és elsősorban az annak időtlen formatervét megrajzoló művészről, Ferdinand Alexander „Butzi” Porschéról mesélünk.

Ferdinand Alexander „Butzi” Porsche Bővebben