Középen a legjobb

Nem véletlenül zengenek ódákat a középmotoros járművekről, akik már vezették őket. A Porsche palettáján már többször felbukkantak ilyen járművek és jelenleg is van ilyen felépítésű autó, a 718 típuscsalád képében. Mostani bejegyzésünkben áttekintjük a múltat, felidézzük a legjobb középmotoros Porsche sportautókat. 

Bővebben

A bajnok visszatér

Porsche 919 HybridA Porsche 919 Hybrid győzelemmel zárta visszatérésének első évét, a 911 pedig továbbra is az egyik legjobb a GT kategóriában. Összességében tehát sikeresnek tekinthető a Porsche visszatérése a hosszú távú versenyzés világának prototípus kategóriájába. Ennek örömére a Porsche Forever blog most megemlékezik a kihívásokkal teli 2014-es szezonról!

Bővebben

Leplezetlenül!

A Le Mans-i mezőny leigázására tervezett Porsche 919 már többször is a nyilvánosság szeme elé került. A tesztken dolgozó mérnökök mindig elrejtették a versenyautó részleteit a kémfotósok és a kíváncsiskodók elől, egy speciális, „kémelhárító” fényezéssel. A Genfi Autószalonon viszont lehullt a lepel, a lesifotósok legnagyobb bánatára.

919 Hybrid

A prototípusok mezőnyébe szánt 919 hybrid  mellett a 911 RSR is ott pózolt Genfben, és pózol majd egészen egészen a március közepén esedékes kapuzárásig. AZ RSR már kitűnőre vizsgázott a daytonai 24 órás versenyen, elhozta a győztesnek járó trófeát, úgyhogy jelenleg a 919 hybrid áll az érdeklődés középpontjában. A Le Mans-i 24 órás mellett, az FIA hosszú távú versenysorozatába, a WEC-be (World Endurance Championship) is benevezett prototípus az eddigi legkomplexebb versenyautó, amit a Porsche épített. Sokat elmond a technikai színvonaláról, hogy szakmai körökben a „száguldó laboratóriumként” emlegetik. Bővebben