Puritán luxus

Stílusos ajándékkal ünnepelte hetvenedik születésnapját a Porsche. A jubileumi „70 év Porsche Sportautó” rendezvényen mutatták be a nagyközönségnek a lenyűgöző 911 Speedster Concept tanulmányautót. Kíváncsiak hogyan lehet egy 500 lóerős sportautó puritán? Elmeséljük!

Bővebben

Dream Team

Tizenegy évet a kor leggyorsabb raliautóiban összezárva töltöttek. Végigcsinálták a rali csúcspontjának számító bálványozott, de félelmetes B csoportos időket. Az 53 közös világbajnoki futamból, tizenhármat megnyertek, négyszer a Monte-Carlo-ralit, közben szereztek két világbajnoki címet. A német Dream Team, Walter Röhrl és Christian Geistdörfer mégis most indult először együtt a Mille Miglián.

Bővebben

Öt legendás Porsche

Az ötszörös Le Mans-i, háromszoros Daytona 24 győztes és kétszeres sportautó világbajnok (World Sportscar Championship) győztes angol Derek Bell ötven év Porsche versenyautói közül kiválasztotta a számára legfontosabb ötöt. Lássuk!

Bővebben

Született polihisztor

Ahogy általában a generációváltások idején a 993 bemutatásakor is csupán a Carrera és Carrera 4 Coupé volt rendelhető, majd őket követte pár hónappal később a Cabriolet. 1996-ban aztán valóságos tűzijáték zajlott Weissachban, bemutatták a Carrera 4S, a Targa, az RS, RS Clubsport, az új Turbo, a GT2 és a GT1 modelleket.

Bővebben

Az utolsó léghűtéses

Ezen a héten fontos mérföldkőhöz érkeztünk, 25 évvel ezelőtt, az IAA-n mutatták be az utolsó léghűtéses, boxermotoros Neunelfer negyedik, egyben utolsó evolúciós állomását, a gyári számozás szerinti 993 modellt. Ez a legendás típus nem kisebb terhet kapott a vállára, mint a Porsche anyagi mérlegének pozitív irányba billentését.

Bővebben