Az utolsó léghűtéses

Ezen a héten fontos mérföldkőhöz érkeztünk, 25 évvel ezelőtt, az IAA-n mutatták be az utolsó léghűtéses, boxermotoros Neunelfer negyedik, egyben utolsó evolúciós állomását, a gyári számozás szerinti 993 modellt. Ez a legendás típus nem kisebb terhet kapott a vállára, mint a Porsche anyagi mérlegének pozitív irányba billentését.

Bővebben

Mérföldkő

Ha valaki azt mondja: sportautó, akkor a legtöbb embernek a Porsche 911 sziluettje ugrik be legelőször. A típus napjainkban mérföldkőhöz érkezett. Az igazi sportautó archetípusából a múlt héten legyártották az egymilliomodik darabot!
Bővebben

Az olasz meló

Korábban már néhányszor említettük a Cisitalia nevét és a Type 360 versenyautót, amit az autós történelem sok más különlegességéhez hasonlóan szintén a Porsche tervezőirodájában vetettek papírra. Most többet is elárulunk a Porsche Type 360 Cisitalia versenyautóról és megrendelőjéről. Bővebben

Más tollával…

A Porsche Design munkái kapcsán már láthattuk, hogy a márka mérnökei számára korántsem csak sportautókból áll a világ. A Porsche fejlesztőközpontjában számos egyéb projekt valósult meg, és sokukról nem is gondoljuk, hogy egyáltalán köze van hozzá a Porschénak. Bővebben

Csapásmérő megfigyelő

Porsche 356 B 1600 Cabriolet (1962) RijkspolitieKis létszámú különleges egység tagjaként szolgált, korai leszerelése után majdnem négy teljes évtizeden át nyugdíjasként élte mindennapjait. A hosszú civil évek után kemény munkával ismét formába jött, újra az SAS egyenruháját öltötte magára – s egyből az egyik legjobban megfizetett akcióhőssé (sőt, veteránná) vált.

Bővebben

A klasszikus szerviz

CSB_4341Egy olyan nagy múltú márkánál, mint a Porsche, az idő előrehaladtával egy több lesz a klasszikus modell. Így van ez hazánkban, sőt a környező országokban is. A Porsche Centrum Budapest műhelyében már három éve javítanak ilyen öreg ám, nemes járműveket is. Szeptember 27 után pedig új időszámítás kezdődik Magyarország egyetlen Porsche márkaszervizében.

Bővebben